Måndag 14 Maj

Heeeej!! Allt bra med er? Med mig är de iaf bra, glömde att vi hade sovmorgon i morse så ställde klockan på halv sju, hahah lite fail men fick iaf en lång morgon här hemma. Har hunnit duscha och äta en god frukost. Nu sitter jag helt färdig och väntar på att de ska bli dags att gå ut till bussen för att åka till skolan. Tror jag bara går till 13.50 idag, skönt med kort dag! Då kommer jag hem och är hemma ett tag, eller så är jag med någon får se. Men ska iaf i väf på spelning senare i kväll.
Men ska spela lite gittarr nu innan jag ska gå så, vi hörs! ♥




Bilderna tagna av mig i Åmål
Blev mest nöjd med den första bilden även om jag fick lite fel fokus men gillar dom ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0