TAGGA, TAGGA,TAGGA!!

NU har jag precis bokat biljetter till växsjö!!! ( nu tänker ni säkert, vad ska hon göra i växsjö?? jo jag ska berätta.... Dom som jag blev så bra  kompis med på Malta bor där så jag ska ner dit!!)  Både Fia och jag ska vara borta i 4 dagar och bo hos dom. Det är under höstlovet ( åker onsdag 2 november och kommer hem den 5.)
Dagen har varit bra, kom hem vid 12 tiden och gjorde pannkakor till lunch( gjorde NYTTIGA pannkakor hur nu det gick till...) sen vid 1 tiden  drog jag i väg och jobbade i 1 och en halv timme. Kom hem strax efter 4. Då hoppade jag in i duschen och sen nu har jag precis bokat biljetterna! (tagga!)
Om bara några minuter så ska Sarah komma hit, hon ska äta middag här och sen så blir det film mys inne på rummet. Ska bli super mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0