Sovmorgon!

God morgon på er! Har världens längsta sovmorgon idag, vi börjar inte förens efter lunch! Så skönt! Dock spenderar jag inte tiden med att sova utan har gått upp för att plugga i stället, har så mycket att göra den här veckan.

Idag är det i alla fall måndag, vi har vanliga lektioner mellan 12 och halv 4. Kommer bli hämtad från skolan då efter som jag ska i väg och ha konsert senare på kvällen. Genrepet börjar kvart i 5 och innan dess ska jag hunnit sminka mig och bytt om! (lite stress!) Men sedan så börjar i alla fall konserten klockan 7, så kommer ha ett låååååångt hål där.
När jag kommer hem sen på kvällen så kommer vi fika lite här, både morfar och mammas moster ska komma och kolla så det blir lite släckt mys med en kaka här hemma sen.

Från min och Lollos promenad i Lördags

Kommentarer
Postat av: Lollo

Kan inte du lägga upp lite mer bilder därifrån? :) <3

2011-10-30 @ 08:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0