Planer för kvällen!

Heej!
Tänkte tala om vad jag ska göra i kväll, har nämligen precis bestämmt de.
Först ska jag med hjälp av syskonen laga en god middag till mamma och pappa, dom har nämligen bröloppsdag idag ^.^
Sen när vi har ätit och sånt så drar jag hem till Julia och kolla på eurovison songcontest. Ska även sova över där så de blir mysigt.

Okej, de var inte så stora planer men ändå, mer än inga! Och de ska bli kul!! :D


En av många bilder jag tog idag!

Nu ska jag nog spela lite klarinett och tänka lite på packningen inför västerås, kommer inte få så mycket tid till att packa under veckan så tror jag ska ha nästan allt klart i helgen.

// M

Kommentarer
Postat av: jojjo

sv: jag mår underbart bra! :D

2011-05-14 @ 17:23:03
URL: http://johannacarita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0