Klippning på Fredag

Heej, Heej!
Mamma har precis bokat klippning till nästa fredag så jag har suttit och funderat lite på hur jag ska klippa mig.. Vill inte klippa bort så mycket hår för jag håller på att spara till långt men skulle ändå vilja att de händer något med håret :) Så funderat lite på att klippa upp de lite där fram och kanske slinga lite röd/bruna slingor. Vad tror ni om de?
Hahaha, funderar alltid så mycket på hur jag ska göra med håret när de är dax för klippning :P

Annars så har ju Hilary Duff så sjukt snyggt hår!

Nu ska jag sitta lite vid datan, kanske börja på en ny design, en lite "vårigare" men får se hur de blir :P
Iaf ha en fortsatt bra fredags kväll, hoppas att ni haft en roligare fredag än mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0