For now, spanska plugg

Heej!
Just nu sitter jag och lyssnar Taylor Swift, like always. hahahah,  ne men kom hem för typ en och en halv timme sen. När vi slutade så åkte jag till Orminge och köpte en liten grej till min syrra... Men de får ni inte vet än ^.^
Sen jag kommit hem så har jag äiti mellis (müslii med fil ) Och kollat på Tv.
Nu så ska jag plugga spanska, kom precis på att vi har glosor tills i morron :) så måste öva lite på dom :P

(en till bild från fjällen)

Just! Kom på en rolig sak att säga....
Fick ju tillbaka so proven idag, och gissa vad jag fick!!                Fick MVG!! :D  *stolt*
ja, e riktigt stolt facktisk!hahaha, ne men de tycker jag att man får vara när man får högsta betyget! :)


Kram på er! <3

ps: vad har ni gjort under sportlovet då?? :) : Ds

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Haha..mh, tack så mycket :)

2011-03-09 @ 16:46:57
URL: http://saracm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0