Sommarjobb!

Har suttit och letat sommar jobb nu i ett par timmar, försöker få jobb hos nån hund kennel eller på ett hunddagis, tror jag ska försöka på vanliga dagis också. Så har alltså inte lagt in bilderna på datan än men kommer troligen tröttna på att söka jobb snart så då kommer de ist bli bilder som gäller!
Ska äta om en liten stund, familjen ska fira alla hjärtans dag idag ist så blir en rikigti go midda. Oxfilée med nån form av potatis till och en god sallad! Börjar bli lite smått hungrig så de ska bli super gott att ätaa!

hahaha upptäckte just att hunden sover as djupt efter vår lång promenad, ligger och snarkar och drömmer här brevid mig!

En av dom första bilderna jag tog med min kamera :)
Ses! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0