Slut körd!

Körde as hårt på passet idag, blev nästan ingen kondition men as myk styrka! Var as jobbigt men nu känns de iaf bra igen!! Orkar knappt gå upp för trappen så de får bli en tidig kväll i kväll. Kanske runt halv 10 10 nånting kommer jag hoppa i säng :)
I morron är de fredag(ofc!)  vilket betyder sista dan innan sportlovet! Så de e super mega najjs :D Har 2 vanliga lektioner och sen 1 prov och så ska vi fika på sista SO lektionen. Efter de så ska jag nog vara med några kompisar från gammala klassen och kanske simma med mamma :)
Nu ska jag läsa igenom so en gång eller två och sen sätta mig en liten stund och kolla på tv. Så kommer säga god natt nu!

Hahaha bara råkade googla och se den hära super söta ankan! Känner mig lite som den just nu iaf!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Förstår det! Ni ska ta vara på tiden! Gud va enkelt det var när man inte behövde oroa sig för prov eftersom man inte betygsatte dem..

8an är inte så svårt, men lärarna utmanar verkligen en så det gäller att ligga i om man vill ha bra betyg.

Kram :)

2011-02-25 @ 07:14:09
URL: http://saracm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0