Måndag 29/8

God morgon på er!! Allt bra? Med mig är de helt okej, vaknade en timme innan jag skulle gå upp så har haft en riktigt lång morgon! Sitter helt klar för skolan nu och väntar på att de ska bil dags att gå ut till bussen.
Vet inte riktigt vad vi ska ha för lektioner idag, kan inte schemat än. Men när vi slutat ska jag i alla fall möta upp mamma i skolan och så ska vi ha något form av "välkomssamtal" efter som jag är ny i klassen för i år.

Så här ser jag ut idag:

Kofta: H&M
Tröja: Present
Jeans: Cubus

Enkelt, skönt och snyggt. Passar bra på måndagar när man är lite seg och inte vill till skolan.
Har lite lockar kvar i håret från i går så det ser ut som jag har världens självfall! Ganska snyggt facktist men vartvungen att fixa till de lite med platt tången ändå, hade rufsat till sig under natten.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0