13 Maj 2012

God morgon alla!
Gud vad glad man blev att vakna när solen lyste in genom fönstret idag! Börjar verkligen bli vår nu!!

Vaknade ganska tidigt idag, hade ställt klockan på 9 eftersom jag måste i väg på en till Gudstjänst innan konfirmationen nästa vecka. Har haft en lugn och mysig morgon, började med en dusch och sedan gjorde jag en god frukost som jag åt framför tv:n. Nu ska jag börja göra mig färdig, välja kläder och så, för att sedan gå iväg ner mot boo kyrka om typ en timme.
Vet inte riktigt vad som händer under resten av dagen, skulle behöva till forum och köpa vår jacka men har ingen att åka med. Kanske skulle åka med Sarah men hon är på landet.. Aja får se vad som händer!




Min goda frukost!
Havregrynsgröt med hallon och ett stort glas juice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0