Tjugonde Mars 2012

Hello folks! Sitter i skolan nu lite forever alone. Har sov morgon men typ ingen har kommit så sitter ensam vis skåpen och geekar datorn.
Idag blir det en vanlig tisdag, skolan fram till halv 3 och sedan hem, plugga sönder som vanligt, ska även träna under kvällen. Så sjukt taggad på att gå ut och springa! Har inte gjort det på as länge känns det som! Men kommer väll troligen att ångra mig efter typ 10 minuter då jag dör av att inte få någon luft.... Men det är så värt det! Känner lite: Beach 2012, Here I Come! Hihihi, nej nu ska jag stänga igen datorn och ta fram böckerna. Börjar snart.
C U!♥

Saknar alla från resan så sjukt mycket! Önskar att jag kunde tas tillbaka till dom där veckorna under sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0