Here we go again!

Okej! Då kör vi! Jag börjar blogga igen, ger det som vanligt ett försök men det kommer väll ändå sluta om ett tag som vanligt^^
Nej men vad har hänt dom senaste 2 veckorna då? jo har hunnit vara i fjällen och åkt skidor, lite små segt att spendera en hel vecka mitt ute i ingenstans men annars var det bra! Har även hunnit åka skidor med skolan, det var dock skit kul! Sedan har jag bokat min resa! Drar till Malta den här sommaren med. Åker själv i år. Har en stark- jagärsåsjuktdumsomåkersjälvkommertypattdömengördetändå -känsla. Men vad gör man inte för att komma i väg?

Idag har det inte hänt så mycket, jobbat i några timmar och sedan varit hemma och slappa resten av dagen. Pluggat lite inför spanska provet också (så duktig man är va?)
Har inga bilder från dagen efter som jag precis kom på att jag skulle börja blogga igen men slänger upp 2 från arkivet!



Kände att det blev lite smått random bilder men dom är i alla fall tagna under konfan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0