We are young - Fun

Hejsan alla glada!
Just nu sitter jag och lyssnar på musik, chattar med massa folk och planerar en super grym vecka med massa kompisar! Har inte kunnat träffa folk på sjukt länge eftersom jag varit borta så mycket. Men nu verkar alla vara hemma så oassar på att träffa alla samtigt! hahah, kommer bli en grym vecka hemma innan jag åker i väg till landet i två veckor.
Dagen har spenderats inne i stan med Becca. Vi hade de super mysigt! Gick runt en massa, satte oss blandannat i gallerian och åt en Yogurtglass. Kom hem för ett tag sedan och har bara tagit det lugnt. Städat lite på rummet, känner att de behövs... Har även planerat lite hur jag ska göra om i rummet, kommer bli sjukt snyggt när de är klart!!
Nu ska jag alldeles strax äta middag och senare i kvälls ska jag ut och springa!
Ha de bäst!
Becca i Kungsan <3
 
hahah, så vacker man kan vara!
 
Puss! <3
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca :)

hahahhahah söt bil på mig ser ut som ett mongo <333

Svar: Hahaha, neej du är jätte söt becca!! <333
Maja Furugård

2012-07-15 @ 20:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0