Lyckad shopping!

Hejsan!
Nu har jag hunnit komma hem, stannade både på Blomsterlandet där dom köpte blomman och sedan i Orminge där jag och Tesa gjorde några ärenden. Sen jag kommit hem så har jag hunnit ta kort på allt jag shoppade (Så stolt att jag gjort det på gång ^^) och även fikat en liten snabbis på bulle och te.
Här kommer bilder på shoppingen! (varning för dåliga bilder!!!)

Kofta med knappar/ Gina Tricot/ 249:-



Stickad kofta/ Gina Tricot/ Rea! 100;-               Orginalpris: 199;-



Blus med Svanmotiv/ H&M/ Rea! 50;-                                               Ordinariepris: 99:-


Svart Kavaj/ H&M/ 199:-

Blev riktigt nöjd med allt jag köpt! Vad tycker ni??

Dagen spenderades som sagt med mamma i stan, vi gick runt en massa på drottninggatan och även in på Åhlens. Sedan vid 1 tiden så mötte vi upp pappa, Tesa och Cila för att äta lunch på ett Sushi/Thai ställe som Cila hade varit på innan jul. Super mysigt ställe, och billigt! 95:- För en buffé lunch! 
Efter maten åkte jag hem med pappa och Tesa medan Cila och mamma fortsatte in till ett museeum. Under resten av eftermiddagen så ska jag bara ta det lugnt och kolla lite på serier, kanske börja läsa i boken som jag lånade? Vi får se hur det blir!

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa vad du fick i julklapp!

2012-01-05 @ 00:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0