2 Januari 2012

Gud vad ovant det känns att skriva 2012, hahah är så van vid 2011!
God morgon alla glada! Allt bra med er?? Med mig är det i alla fall super bra. Har varit vaken i lite mer än en timme och ska alldeles strax byta om, försöker få någon kompis att hänga med och springa idag. Skulle gjort det med Cila men hon valde att springa ute i stället, inte riktigt min grej så ska se om någon kan komma och springa inne på friksis i stället.

Senare idag så ska jag börja sy lite på en av mina julklappar (fick av kusinerna så man kunde sy sin egen one pice!) Ska även in till Natur historiska museet och kolla på en film som heter Born to be wild, åker dit men några av familjen. Ska bli super mysigt!

Ha en bra dag!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0