Vattnet är av

Hej!
Kom hem från träningen för typ 1 timme sen. Har hunnit äta och ta en snbb dusch. Pappa skulle stänga av vattnet, vet inte riktigt varför men de var något som behövde fixas.
Träningen var riktigt riktigt kul! Ledaren var super bra, var länge sen jag var på ett så roligt pass! Synd bara att de bara går en gång i veckan...

Om ungefär en timme så ska jag i väg och träffa den lilla kille som jag ska börja passa. Får se hur länge jag stannar där, hoppas de inte blir så farligt länge i alla fall. Känner för att få vara hemma idag och kanske fota lite?

I Grebbestad med Sarah och Lollo när vi höll på att fiska krabbor så blev de även lite bilder, tycker bara att den här krabban ser så sjukt cool ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0