Träning, plugg, plugg, plugg och plugg

Jaha, då har man varit ute och tränat då! Nu väntar bara plugg, plugg och ännu mera plugg! Måste ha hela veckans läxor klara innan torsdag efter som mina kusiner kommer då. Och det känns inte kul alls att sitta och plugga när dom är här, så nu dom dagarna som är kvar får jag jobba lite extra i stället!

Skolan idag har varit helt okej, var inte lika trött i dag så kunde koncentrera mig mycket mer under lektionerna. Sen efter skolan så åkte jag till forum och hämtade min prao lapp så nu har jag det fixat! Kom hem med halv 5 bussen. Då gick jag raka vägen ut och sprang, lika bra att få det överstökat! Dock har jag insett att jag inte sprungit alls så långt som jag trott under all den här tiden, blev riktigt besviken facktiskt! Men det är bara att jobba upp sig fram till myrsjö loppet nu då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0