Träning med Lina!

Hejsan alla glada! (och sura!)
Nu har jag precis kommit hem från att ha varit barnvakt, blev nästan 2 timmar idag så tjänade runt 100:-  idag.
Dagen har varit ganska rolig faktiskt, hela klassen har varit så glada hela tiden och då blir men själv så glad! På en av rasterna satt vi till och med och sjöng allihopa! hhaha, skumma som vi är så stirrade hela korridoren...

Om en timme så ska jag i väg och träna med Lina på friskis, vi kör ett Core pass idag. Ska blir riktigt skönt att träna igen (hahah var bara  2 dagar sen sist men ändå!) Sen i kväll så ska jag plugga lite innan jag går och lägger mig.

Anledningen till att det inte kommer några nya bilder är att jag vill "spara mig" till det att jag fått min systemkamera, men efter det lovar jag att det kommer massa ny bilder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0