Söndag 25 september

Hej! Allt bra med er?
Just nu sitter jag på rummet och har pluggat en del av det jag inte han innan moster och kusin kom i torsdags. Går inte så bra, är så himla tråkigt att behöva plugga på helgen!
Dagen har i alla fall varit bra, vaknade halv 9 i morse och åt en riktigt god frukost. Sen så satt jag ute i det vackre vädret och ritade ett tag medan dom andra i familjen fikade. Har mest suttit och pratat med  moster och kusinen hela dagen innan dom åkte hem runt 3 tiden. Har verkligen haft en super bra helg med dom, vi har gjort så mycket roliga saker!

I kväll så ska jag jobba lite (mamma hade några böcker som behövde plastas) och sen så blir det väl mer plugg antar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0