Sjuk tjej

Hejsan! Hoppas ni mår bättre än vad jag gör! Jag vaknade i morse och hade hur ont som helst i halsen. Så dagens planer har blivit inställda och jag ligger hemma och är sjuk i stället. Känns riktigt tråkigt att vara sjuk när de är så fint väder ute! Är ju perfekt väder att vara ute och springa i! Men aja, sånt är livet, man blir sjuk i bland men de går över... Så nu ska jag inte tråka ut er med mina klagomål på att vara sjuk utan försöka göra det bästa av saken!

Kommer bli en lugn dag, kanske fota lite inne i rummet men annars kommer jag nog mest sitta vid datorn och kolla på film. Vad ska ni göra idag??

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: ja,håller med :)

2011-09-04 @ 13:05:44
URL: http://skiitbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0