Lyckad tur

Hej!
Nu har jag precis kommit hem från Forum, blev en riktigt lyckad tur! Fick köpt riktigt mycket saker för presentkortet.
Dagen såg ut så här att först gick jag, Tesa, Cila och mamma runt en massa och kollade och jag köpte upp det mesta på kortet. Sen så kom pappa och Magnus för att äta lunch med oss på Barista.
Efter lunchen (och fika som vi också tog) så gick jag och pappa och kollade lite på några system kameror som jag funderar på att köpa. Sen som sista butik så gick jag, Tesa och Cila in på kicks där jag använde upp ett gammalt present kort. Så jag har köpt en massa snygga kläder och en eyeliner idag. Och ändå inte behövt betala något själv!

Här kommer dagens!



Linne: H&M
Jeans: Gina Tricot
Halsband: Ur&Penn
Kofta: H&M
Örhängen: Gina Tricot

Passar perfekt för en shopping dag men skulle också fungera riktigt bra i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0