Klasisk jazz - Inte riktigt jag

Hej!
Under eftermiddagen har jag varit på en massa olika ställen! Stannade i skolan en timme och pluggade sen drog jag till forum och lämnade in praolappen till BikBok. Efter det han jag bara vara hemma i en halv timme, skulle nämligen i äg och prova på en dansgrupp. Var inte alls bestämmt utan det bara kom lite snabbt!
Gruppen skulle vara Show/Jazz men var mer Klasiks Jazz vilket inte riktigt känns som mig, så den gruppen blir det i alla fall inte. Kanske någon mer Stree/Jazz eller kanske en HipHop grupp. Vi får se vart det slutar för mig!

Nu är jag i alla fall hemma och har ätit lite middag. Ska sätta mig och plugga lite nu och senare i kväll ska jag försöka hitta en ny grupp som jag kan testa på!

Kram!♥

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Kul med dans!

2011-09-13 @ 23:13:53
URL: http://soclean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0