Hemlagad Pizza

Nu ska jag gå ut och äta middag, pappa har gjort hemlagad pizza med mozarella och en massa annat gott på!
Efter maten kommer jag nog byta om till mys kläder och sätta mig och läsa i den där boken vi läser mer skolan. Hahah, skulle gjort de för ett tag sen men blev aldrig av.

Boken heter Sansor/Slash/Ida ( ja, de den heter slash skumt men de har säkert en anledning hahaha) Den handlar om Ida som bor i Stockholm och har en mamma som är deprimerad och en pappa som inte bor i sverige hon dricker och tar sig in där det är 18 års gräns med sina "bästa kompisar" Hon tycker inte rikgtit om dom...
Och sen den andra huvudpersonen är Sandor. Han lever för sin dans och dansar flera gånger i veckan! Han är lite halft mobbad och har bara en kompis som han inte har något gemensamt med.
Boken handlar om att Sandor och Ida lär känna varandra över nätet efter som båda känner sig ensama.

Själv tycker jag boken är ganska bra, lite udda men de kan ju vara bra! Har inte kommit så långt än så får se vart de slutar!

Kommentarer
Postat av: Marie

sv: Skola och shoppat lite.. :) Själv då?

2011-09-03 @ 18:49:56
URL: http://mahriee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0