Godis och Läsk är på väg!

Tesa är också hemma och är sjuk idag, hon är i väg köper lite godis och läsk till oss just nu, så de kommer väl hem snart!
Ska försöka spendera dagen med en massa plugg, kommer nog dock bli en hel del film och dator också under dagen. Är så dålig på att hålla mig borta från det när jag ligger hemma och är sjuk.

Har kollat på en film nu där dom tränar hela tiden, är så arg på att jag ska vara sjuk. Jag vill ju också kunna gå ut och springa i det fina höst vädret! (okej, idag och i går har regnet öst ner, men dagarna innan de menar jag!) Har inte tränat på över en vecka så känner att det verkligen behövs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du vet att son behövde typ inte vara klar till imorgon ;S :D <33

2011-09-08 @ 16:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0