Fredag 23 september

God morgon alla glada! Allt bra med er? Med mig är det i alla fall bra, trött men älskar att det är fredag! Går bara mellan 8 och 11.20 idag, så det blir en kort dag.
När jag kommer hem från skolan så ska jag ta mig ut och springa en runda och sen hem och vila fram till dess att jag, mamma, kusinen och moster ska åka till Operan här i Stockholm och se på Svansjöbaletten. Ser mest fram i mot musiken, brukar vara så vacker musik i baletter!

Här kommer dagens:

Dålig bild, jag vet..
Tröja: H&M
Kjol: Gina Tricot
BRUNA strumpbyxor:H&M

Kommentarer
Postat av: e S o h

Sv: Ja eller hur ;< tänk va mycket som kommer hända nu under sista säsongen!

2011-09-23 @ 12:05:40
URL: http://esohlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0