Busy Day

Heej! Hoppas allt är bra med er! Med mig är d toppen, är ju lördag!! Hahah!
Kan säga att dagen i går var sjukt kul men kändes som jag gjorde så mycket saker! Hade aldrig tid att sitta vid datorn. Först var de skolan med skolfoto och sen drog jag hem till Malin med några andra och efter ett tag drog vi alla till forum och sen tillbaka hem till Malin. Åkte därifrån med 6 bussen och kom hem strax efter 6. Då var de middag. Senare på kvällen tog jag en dusch och kollade på tv, var så sjukt trött så sommnade innan 10 uppe i soffan.

Nu har jag precis vaknat och ätit frukost. Kommer ta 10 bussen till orminge och köra ett danspass. Senare under dagen så ska jag i väg och träffa den lilla killen som jag passar en stund.

Elin, Jag och Malin på tatern i onsdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0