Ben and Jerrys

Det finns verkligen inget bättre än Ben and Jerrys när man är sjuk! Det är så himmla gott och får en nästan att bli lite gladare! Hahaha, låter skumt man aja. Mamma har i alla fall köpte det till mig idag när hon var ch handla.
Under dagen har jag inte gjort alls mycket. Spelat lite spel på datorn och precis kollat klart på en film. Såg Miss Secret Agent, kollade sönder den filmen för ett par år sedan men nu har jag inte sett den på ett tag så det passade att kolla på den!

Om bara några minuter så ska pappa och jag sätta oss vid datorn och kolla lite på system kameror. Har velat köpa en ganska länge nu men har aldrig blivit av efter som jag inte riktigt vet vad det är jag ska ha! Men nu ska vi nog försöka komma fram till det!

Bra eller dålig? Själv kan jag inte riktigt bestämma mig....

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Krya på dig! Ingen höjdare att vara sjuk!



Sv: Ja, visst är hon fin :)

2011-09-04 @ 18:04:34
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0