@ Barista

Heej! Nu sitter jag på Barista och pluggar en massa. Ställde in barnpassningen efter som vi har så sjukt mycket attt göra med skolan just nu. Men kommer nog ändå jobba i morgon, vill ju tjäna pengar också!
Skolan idag var helt okej, dagen gick ganska fort. Hade matte och so på förmiddagen sen gick jag och Malin till köket och jobbade där fram till 1 tiden. Efter det hade vi bara en liten stund engelska och sen slutade vi en kvart tidigare från idrotten.
Var typ ingen i skolan idag, vi var bara 9 stycken i klassen (av 17) Helt stört! Men det var ganska mysigt att inte vara så många, blir inte så mycket av lektionerna då heller så det är ganska slappt.

Så här ser jag ut där jag sitter och pluggar! Ser lite skum ut på bilden, men aja. Man kan ju inte alltid vara perfekt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0