50:- i min kassa!

Hej! Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Hann bara vara där i en timme, tog nämligen halv 5 bussen hem och sen gick jag direkt bort och jobbade.
Efter skolan var jag ju på klarintte, var riktigt roligt! Var kul att spela med Björne igen, dock förvånar det mig hur mycket jag kommer sen innan sommaren! Har inte spelat en ända ton sen Cila tog studenten i slutet av maj och ändå funkar det riktigt bra att spela! Och så blir man så glad när Björne säger att jag har utvecklats så mycket under sommaren. Lite stolt är man ju...^^

Nu ska jag gå ut och äta middag, senare i kväll så ska jag nog bara sitta och mysa framför en riktigt bra serie! Är så himmla trött och fortfarande ganska sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0