Torsdag 27 Oktober

Hej! Hur är det med er? Med mig är det bra! Känner att det är lite dags att uppdatera nu, kändes lite off i går när jag bara hade ett tidsinställt inlägg. Men idag är jag back in track!
Skola som vanligt idag då, har precis haft svenska och skrivit på en recension av boken Sandor/slash/Ida (om ni gillar snyft historier så kan jag rekommendera den!) Nu om en liten stund så ska jag ha spanska, får se vad vi gör där!

Efter skolan idag så blir det jobb, ska passa en liten tjej som är lite mindre än 2 år! Ska bli så roligt, är sugen på att tjäna pengar igen... Hahaha, det är man väll alltid men är speciellt nu efter som jag inte har fått några pengar under hela oktober!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0