Myrsjö loppet!

Hejsan!
Idag i skolan så sprang vi myrsjöloppet, det är som ett Stockholm Marathon fast för dom som går på myrsjö skolan (och sen så är det ju bara 6 km inte typ en mil....) Jag började springa med Sarah och Lina men vi alla dissade varanndra ett tag på mitten sen så kom jag i mål samtidigt som Sarah efter 51.23 minuter. Hahaha, inte så snabbt kanske men det är bättre än förra året då jag bara låg hemma och var sjuk! Hade feber hela den veckan... inte roligt!

Jag kom i alla fall hem med 12 bussen och sen dess har jag tjockat mig framför Vampire Diaries med ett kexchoklad och lite lunch. Sen nu har jag precis duchat och bytt om.
Om ca en timme så ska våran frisör komma och klippa mig, mamma, Cila och Magnus. Jag kanske ska slinga mig också, får se det är ju så himmla dyrt!



Tröja: H&M
Kjol: H&M
Strumpbyxor: H&M
Knästrumpor: Gina Tricot
Halsband: H&M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0