Lördag 8 oktober

God morgon alla glada! Hur är det med er idag? Med mig är det bra, känner mig så himla nöjd med håret!
Kvällen i går blev super bra, frisören var här ända fram till 8 och höll på att klippa och slinga oss. Så nu är alla i familjen "nya".
När hon åkte hem så åkte även jag, pappa, Tesa, Cila och Magnus ner till Orminge och hämtade lite thai mat. Det är nog min faviorit när det gäller hämtmat. Under kvällen sen så satt hela familjen bänkade framför Idol med godis och mat! Blev verkligen en super mysig kväll!
Idag då, vet inte riktigt vad jag ska göra. Skulle vilja in till forum och köpa ett par svarta jeans, har så mycket kläder jag kan ha om jag bara har ett par svarta jeans! 
Måste bara få med mig någon in, kanske mamma kan följa med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0