I hate being sick, thats why I get well so fast

Hejsan!! Hur är det med er?? Jag har varit sjuk dom senaste dagarna (torsdag, fredag) och kännde inte att jag ville tråka ut er med en massa snack om hur dåligt jag mådde, så struntade i att blogga som ni kanske märkte. Men nu är jag tillbaka och bloggningen ska vara på topp!
Har inte gjort så mycket dom här dagarna i alla fall, kollat på film och pluggat matte inför provet som vi har på måndag. I går kväll firade vi även Mårtens afton med familjen, det är en skånsk tradtion som vi firar varje år efter som att mamma är där nere i från.

I morgon så ska jag i alla fall vara med Sarah och fota. (har bestämmt mig för att jag ska vara friks nu!!) Sen får vi se, kommer säkert göra något annat också.

Hittade en så otroligt snygg(host, host) bild på mig idag när jag kollade runt på gamla bilder. Den här togs i Sarahs båt i sommras, saknar verkligen sommaren, tror nog aldrig jag haft en så bra sommar som det här året. Det är så härligt att kolla tillbaka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0