Onsdag 25 Maj 2011

God morgon solstrålar!! Hur är de med er?? Med mig är de toppen! Mår riktigt bra idag! Vet inte rikitgt varför men tänker inte klaga utan bara njuta av de!

Sitter på rummet och väntar på att de ska bli dax att gå ut till bussen, men kan ju berätta lite om min dag:
Först skola som vanligt, har so prov efter lunchen. Tror att jag blir hämtad vid 14.10 när vi slutar. Då åler jag hem och äter ett snabtt mellis sen åker pappa och jag för att lämmna in bilen och tar sedan bussen från ektorp till tannläkaren i finntorp. Sen antar jag att vi tar bussen hem. Får se lite vad klockan är då, om jag hinner träna eller om jag måste plugga till engelska provet som vi har på fredag. Får försöka hinna med båda!!
Ja de var lite om min dag, ganska vanlig, händer inget specillet riktigt (:
Vad ska ni göra idag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0