Mys framför VD

Hejsan! Hur har ni haft de sen i går kväll? Själv har jag haft de super bra. Kollade ju på Eurovison med Julia hemma hos henne och sov där sen. Stannade där till typ 1, då åkta hon och jag hem till mig ochb efter ett litet tag kom sarah och Lollo och hjälpte oss att göra pannkakor till lunch.
När klockan var typ 3 så gick vi ut och sålde tandborstar, dom jobbar ihop till klasskassan. Var ute jätte länge kem hem för bara en timme sen så de blev nästan 2 timmar!

Nu har jag precis kollat klart på ett VD avsnitt ute i fotöljen. Sitte här och myser med Valle i knät. Ska nog sätta på ett till avsnitt innan maten, bloggar mer sen!! <3
// M

Kommentarer
Postat av: Julia Swalander - Fotograf

sv. Tack så mycket :)

2011-05-15 @ 18:33:51
URL: http://juliasw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0