Länkning


*klicka på bilden*



Hej igen!!
Nu sitter  jag ute i vardags rummet och gör inte så mycket facktikst. Kom hem från en lååång (6km *stolt*) spring tur för typ en timme sen. Sen dess har jag hunnit duscha, ta undan lite efter festen och tjatat lite mer på mamma om att vi ska köpa en iPad. hahaha, blev typ helt super mega glad när hon sa att hon funderar på om vi ska köpa en xD

Sprang med Cila idag, typ första gången på väldigt länge som jag lyckats springa med någon. Men de gick riktigt bra! När jag nästan la av så peppade hon mig så jag klarade hela varvet! Som som sagt var på hela 6 km och lite till tror jag. När vi kom hem så körde vi båda lite styrke träning tillsammans så nu känns de riktigt bra att kunna sätta sig med en anskikt mask och tjoka sig med choklad framför tv:n i kväll.

Vad ska ni göra i kväll??

Om bara ett litet tag så blir de middag, hem lagad rostbiff med potatis klyftor. Super gott ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0