Friluftsdag - Björknäs IP

God morgon!! Sovit gott? Själv har ajg sovit länge och bra. Gick och la mig vid halv tio i går och klockan ringde halv 8 i morse. Har nämligen friluftsdag på björknäs IP idag så börjar inte förens vid nio. Pappa har inget jobb idag så får skjuss dit och  blir hämtad efter, lite lyx tycker jag facktiskt att de är ^.^

Dagens:
Kofta: H&M
Uppvikta mjukisar: Lindex (super gammla btw...)
Linne: H&M
Inte specielt snyggt men ska ju ha idrott hela dagen!

Vet inte riktigt när jag kommer hem, står nämligen ingenstans men kommer iallafall inte bli någon bloggning under skoldagen idag efter som att datan får stanna hemma. Men bloggar så fort jag kommer hem.

Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0