Fredag 13 Maj 2011

God morgon på er! Sovit gott? De har jag, gick och la mig lite senare än vanligt i går och ändå vaknade jag innan klockan ringde!
Nu sitter jag helt klar och väntar på att våran städare ska komma. Ska släppa in henne och sen så går jag ut till bussen.


Blev bara en snabb bild idag..
Kofta: JC
Linne: H&M
Linne: Cubus
Jeans: Cubus
Hade på mig de i går kväll också :)

Efter skolan idag så har jag först spelning och sen drar jag hem till någon av kompisarna. (alla ska ju vara där så vet inte vem vi ska vara hos...) Tror att vi tänkte dra ner till trollan och bada. Blir årets första dopp för mig!

Kommentarer
Postat av: Agnes

fint rosa linne :)

2011-05-14 @ 15:29:26
URL: http://whatstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0