Typ magsjuk.....

Heej och God morron på er!
Just nu sitter jag i sängen här hemma, e typ magsjuk. Var tvungen att gå hem från föräldra middan i går för att jag hade så kramp i magen, jätte synd verkligen för på kompisarna låter de som om dom hade de jätte kul sen när alla hade gått hem :) Sen så kunde jag inte njuta av maten för att jag hade så ont! Så de var ju inte riktigt en lyckad kväll kan man säga.
Men har iaf inte haft nån kramp i magen sen jag kom hem i går kväll så hoppas verkligen att de har gått över...  Men känns så synd att vara sjuk på en fredag då jag alltid är med kompisarna! Plus att jag typ har varit hemma hela den här veckan! Men antar att jag bara aldrig blivit frisk.
Nu ska jag iaf försöka äta något till frukost. Hoppas att jag inte får ont av de för e riktigt hungrig nu. Sen så vet jag inte riktigt vad som kommer att hända med mig men hittar säkert på något :)


Men ska inte tråka ut er mer med min tråkiga dag så hoppas att iaf ni får en bra dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0