Thailändskt

Hej, heej, heej, hej!:D

Vad gör ni då?? Själv sitter jag och har precis hittat en meny på thailänska recept som jag ska göra till familjen om kanske... 2 veckor eller nåt sånt :) Var ju så kul att fixa mat till alla så de kommer defenetift upprepas!
Mamma och pappa kom hem för typ en timme sen men mamma åkte igen för hon skulle hjälpa några barn med läxor typ...  Men pappa är fortfarande hemma så jag ska väl vara lite med honom. Eller så ska jag sätta mig och läsa. hm, svårt val!

Skapade en blogg i går som jag troligen kommer ha som en resedag bok när jag är på malta. Anledningen till att jag inte kommer ha den här är att jag inte vill att min familj ska se vad jag skriver om dagarna. Så därför skapar jag en annan blogg som dom får se när jag är där. Kommer länka till den typ dagen/veckan innan jag åker :) I alla fall så är de headern på den bloggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0