Te och Bulle

Har precis duschat och ska gå upp och fika på te och bulle :) Mamma bakde egna kanelbullar när hon kom hem från jobbet så de luktade jätte gott när jag kom hem från spelingen!
Där upp så ska jag göra om "manikyren" lite. Ska ta bort de gammal och lägga på ett enkelt lager vanlig lack. Känner att de gammal har börjat se lite väl slitet ut nu!

My Easy'

En lite läsar fråga bara... Tycker ni att jag ska börja med veckans/dagens blogg? där jag då asså länkar någon varje dag ;) Kommentera och säga vad ni tycker!!

Kram! <3

Kommentarer
Postat av: Zami

sv: Okej härligt! Ne jag gör inte speciellt mycket, lyssnar på musik och tar det lugnt :)

2011-03-31 @ 20:24:57
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: EMMI - modeblogg

- ajdå, sånt som händer! =)

inte så mycket, ska se tv snart =) själv då?

2011-03-31 @ 20:28:07
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0