Still Sick.....

Jaha, fortfarnade sjuk då. Orkar verkligen inte vara sjuk! Men kan inte göra så myk åt de.
Idag så ska jag inte göra så myk(ofc) typ samma som igår, kolla på tv/film och försöka att bli frisk :) Fast måste duscha också, känner mig jätte äcklig och måste till tandläkaren vid typ 3. Tappade ett fästa för typ 2-3 veckor sen men har inte haft tid och glömmt att ringa, så måste släpa mig dit idag!

Ganska gammal bild....

Hade hoppats på att jag skulle känna mig lite friskare i efter midda, eller typ runt 11/ 12 så att jag kunde ta en promenad i de fina vårvädret, men känns inte som om de kommer li bättre så får väll stanna hemma och ha tråkigt antar jag!
Kramisar! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Frågestund på bloggen!

Fråga vad du vill! <3



http://lovesarizz.blogg.se/2011/march/fragestund.html#comment

2011-03-22 @ 14:45:39
URL: http://lovesarizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0