Oredigerad, osminkad men ny duschad

Hej, hej!
Nu sitter jag vid skrivbordet och har precis kommit ut från duschen. Innan de så åt jag middag.
Var super kul på orkestern idag! Är alltid de veckan innan konserten när alla liksom kan låtarna :) (juste har btw konsert nästa måndag...) Var dock lite tråkigt den första typ halv timman när Pree Nacka var med och spelade( de är dom som ska börja nästa termin som är med och provar en gång...) Men som sagt de var ju bara en halv timma :)
Nu ska jag smörja mig och borsta håret sen kolla lite på glee och läsa innan jag går och lägger mig. I morron så är de tisdag då rå, om någon har missat de ;)  Tror att de blir en vanlig dag i skolan och sen efter de så är de ofc ridning. Sen kommer de nog att bli lite plugg när jag kommer hem där i från :)





Oredigerad, osminkad men ny duschad Maja leker  med Photo Both, här ser ni resultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0