Morfar is here :)

Heej!
Nu har pappa och jag precis hämmtat morfar i orminge :) Kan kom med tåget till centralen för typ 2 timmar sen och sen tog de ett litet tag för honom att komma till orminge :)
Idag har de varit en vanlig dag, har haft ma, no, sv, engeslka, språk och projektid. Hjälp har vi verkligen hunnit med allt de? Känns som om dagen har varit as kort! Hahaha, men iaf så blev jag hämmtad av pappa när han var på väg hem från skolan vid ca 20 över tre, då åt jag mellis och kollade på The seecret lifs of American Teenagers. Ganska bra pogram tycker jag facktisk :) Sen åkte jag som sagt och hämmtade morfar med pappa.
Nu ska jag gör engelska läxan och kanske lite spanska, sen när mamma kommer hem så blir troligen lite fika :)

Old, old pic...
Men de är iaf dagens outfit, fast jag hade ett par blåa/jeans färgade byxor ist =)
Kofta: H&M
Linne: H&M??
Jeans(på bilden): Gina ;)
Jeans(som jag har på mig idag): H&M Tror jag iaf... fick dom i julklappa :)
Halsband: Vet inte, har fått de från syrran ;)

Men måste plugga nu!
Kramis! <3

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack, visst är han! :D

2011-03-10 @ 18:48:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0