Lunch

Hejhej! :D Nu sitter jag i soffan, mår fortfarande dåligt. Tror att jag har feber, är i alla fall hängig och sådär. Vill verkligen bli frisk! Det är ju inte så roligt att vara sjuk på lovet. Jaja, jag blir nog frisk snart hoppas jag ;) ungt,Idag så har jag bara tagit det lungt, handlat med pappa och åt nyss pizza till lunch.
Nu tror jag att jag ska följa med pappa och hämta Valter på dagis, vi ska gå dit så det blir väl skönt med frisk luft, haha.. Jaja, bloggar senare. Puss! /byebbas.blogg.se


Jag nyvaken igår.. hemsk bild! :P

Kommentarer
Postat av: elin

Sv; Tack så mycket ! och desamma, jättefin blogg! :)<3

2011-03-02 @ 18:05:49
URL: http://sthlmsbabie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0