God Natt <3

Ska inte gå och lägga mig riktigt än men har precis tvättat mig och ska sitta i nattlinne/tröja och kolla på tv under en filt med familjen ett tag nu. Sen går jag nog och lägger mig vid halv 11 kanske(?)
I morron blir de en helt vanlig skoldag, slutar 15.10 tror jag och då tar jag 414 hem och chillar, typ? Tror inte att jag har nåtgot planerat, ska kanske åka till forum med mamma och kolla på jeans eller skinjacka :)

(ojj, råkade bli den suddiga bilden, men de är iaf dom ringarna som jag köpte för någon vecka sen....)

God Natt på er! Sov så gott :) vi ses i morron! <3

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Fina ringar :)

2011-03-09 @ 23:11:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: anonym

Tycker jag med !!!!!! :DD

2011-03-10 @ 18:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0