Glöm inte bort!

I morron är de 1 April! Glöm inte bort att lura någon! Har ni något bra skämt att tipsa om?? :)   Själv har jag ingen aning om vad jag ska göra! E as dålig på att komma på sånt!

Har i alla fall precis varit där uppe och fikat nu. Men idag så ska jag förovanlighetens skull inte sätta mig och kolla på tv utan i stället så sätter jag mig i sängen(redan klockan 9!) Med en stor kudde bakom ryggen och läser den sjukt braiga boken! Gissa vilken?    Jooo, jag har liksom börjat geeka Vampire Diaries böckerna nu när jag inte har några avsnitt lavar att kolla på. Så håller på att läsa första boken just nu :)

Känner mig dock lite smått dålig som läser den på svenska....

Lite om morgon dagen då rå...
Först skola som  vanligt sen hem och hämmta klarinetten och tbx till skolan för att spela. Sen så skyndar jag mig hem med 2 bussen och då borde frisören vara här vilken minut som helst(!) för att klippa och slinga mig. Så de tar väl runt en timma och sen så tror jag att jag tar bussen till Lollo och är med gänget i någon timma. Kommer hem runt 6 tiden och ger mig ut och springer efter som att de inte blev någon träning idag :) Sen blir de väl en almänt chill kväll framför tv:n med familjen eller ensam.


Ps; Orkar inte svara på frågorna nu så de blir kanske under dagen i morron eller under helgen. Men passa på att ställa lite frågor innna dess!


Sov så gott nu allihopa!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Zami

sv: Aah :)



Jag måste komma på något att lura med men jag vet inte riktigt vad?

Jag började läsa den boken men jag kunde inte fortsätta läsa den eftersom det inte alls stämde som i serien :o

2011-03-31 @ 21:48:02
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: EMMI - modeblogg

- åh det låter mysigt! =)

2011-03-31 @ 22:59:47
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: Zami

sv: Ja det är verkligen jätte svårt :D



Okej, jag la av med den xD

2011-04-01 @ 07:29:48
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0