Fredag :D

Yeayh!! Fredag! As skönt!
Har precis fått rast. Innan de så hade vi svenska, satt bara och läste en komikers uppväxt med vikarie så de var slappt ;) Om en liten stund så ska vi ha engelska, blir vikarie då med efter som att Malin är sjuk.
Idag så ska jag vara med Sarah, lollo, elin och dom... Som vanligt på fredagar asså. Tror att vi ska vara hos Sarah, skulle vara hos lollo men hennes pappa var typ sjuk så de gick inte :)
Tänkte ta lite om min dag igår efter som att de inte blev någon bloggning då:
Var i skolan som vanligt, hade vanliga lektioner fram till havl 11 då gick jag och Ella till köket. Vi skulle hjälpa till där. Så stod där och hjälpte till i typ 2 timmar. Vid halv 1 så började vi torka bordet :) Men de va gansak najjs för man fick  en julmust och en glass. Sen så hade vi svenska och projekttid.
Efter de så tog jag bussen hem och mötte syrran på bussen så vi gjorde sällskap på vägen hem. När jag kom hem så kollade jag på ett avsnitt glee och åt mellis. När klockan var typ halv 6 så fick jag skjuss till friskis, tog ett medel pass. De var najjs :D
När jg kom hem så åt jag middag, men var inte ett dugg hunrig, ville liksom inte ha mat bara. Hahaha, lite udda men aja....
Sen så duschade jag och kollade lite på tv sen runt 10 så gick jag och la mig =)

Ojj, de här blev ett väääääligt tråkigt inlägg men aja :D

Har de halsdandet på mig idag :)
Puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0