Frågestund och Tävling


En liten frågestund då rå, avslutar den på Söndag med svar på alla frågor under kvällen. Så fråga på nu bara! Svarar på de mesta!

Sen så en liten tävling också :)
Den går ut på att man ska "sammla påäng" Med andra ord så ska man länka mig på sin blogg och den som har länkat mig mest gånger under en vecka vinner då rå ;) Priset blir att jag länkar er i min blogg och skriver varför man ska läsa just din/er blogg. Sen så om du vill så gör jag ett logg inlägg på facebook där din länk är med :) Om man inte vill ha sin blogg på facebook så kan jag i stället göra en header till dig.

Hoppas att ni vill vara med i tävlingen och fråga :)



Nu har jag precis duschat, innan de så åt jag middag. Blev vegitarisk lasagn. Ganska gott facktiskt men tycker bättre om vanlig.
Nu ska jag sitta lite vid datan och sen så tror jag att de blir lite tv.
I morron så ska jag till skolan i alla fall. Hoppas att jag orkar med hela dagen. Känns som man borde vara med nu nör de är så nära föräldra middagen och vi inte är helt klara med filmen som vi ska göra. Men de fixar sig nog :)

Ska ni göra nåt kul under veckan?
Ha en bra kväll! <3

Kommentarer
Postat av: Elin <3

1. Vilken är din favoritblogg?

2. Läser du min blogg?

3. Vilka bloggar brukar du läsa?

4. Kissies eller Fokis?

5. Vilken är din favorit artist?

6. Vilken är din favorit läsk?

7. Vilken är din favorit frukt?

8. Vilket är ditt favorit godis?

9. Har du Twitter?

10.Gillar du ditt namn?

11.Skulle du vilja ha något annat?

12.Vilket i så fall?

13.Vilket är ditt favorit program?

14.Vilket är ditt favorit ämne i skolan?

15.Vilken är din favorit lärare?

16.Har du några Converse?

17.Vilken är din favorit årstid?

18.Hur många bloggar har du haft?



Nu orkar jag inte komma på fler :D <3

Kram Elin <33

2011-03-22 @ 08:17:15
URL: http://jullinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0