Fortsättining

God morron!
Nu sitter jag vid skrivbordet om bytt och mår så mycket bättre än i går! Idag känner jag mig facktisk frisk!
Men de e jag nog inte... Sommnade vid typ halv 12 i går och vaknade innan halv 8! Jätte konstigt! Men de var ändå skönt. Låg kvar i sängen och kollade på 1 och en halv film :)
Nu har jag precis lagt in dom rena kläderna i garderoben, bäddat sängen och tagit undan lite på golvet.


I kväll så ska jag laga en riktigt god 3 rätters middag till familjen. Har alla rätter utom en... Efter rätten. Så ska sätta mig och kolla lite på de nu, kolla i lite böcker och kanske på nätet för att hitta något som passar :)
Har ni något förslag på vad jag kan baka?

Får se om jag bakar så fort jag hittar nåt( om allt finns hemma asså ;) ) eller om de blir lite fortsatt jobb på bloggen :) Men hoppas iaf att ni får en bra Lördag i de fina vår vädret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0